21suhkruvaba päeva: 2/3 done!

Tegelikult tahtsin poolepeal kokkuvõtte taha, aga aeg läheb nii kiirelt. Isegi kui päevad magusavabad on.

Või noh päris magusavabalt pole ükski päev õhtusse veereda saanud. Nutikas mina leiab ikka tervislikke alternatiive. Muidu võib masendus peale tulla, kui ikka Eestist toodud kohukesed, linnupiimad Vana Tallinna martsipanid külmikust vastu vahivad.

Nagu me teame, on seda va suhkurt igale poole lisatud. Seetõttu olen ma kullipilguga iga pakendit zuuminud. Näiteks pühapäeval tegime burgereid. Meil (Loe:Viikingi) teema, et igas nädalas peab korras kas burger, pitsa või tacod olema😄

Niisiis pidin mina ketchupist, sinepist ja BBQ kastmest loobuma. Õnneks oli meil avokaadot ja guacamolemaitseainet. Kahjuks oli viimasesse suhkurt lisatud. Jäi ära. Tegin ise mingi guaca-laadse. Enamus aja olen üllatunud, kui lihtsalt ma ei öelda suudan. Isegi kui saiakesed, mu suuuuuuur nõrkus, nina all. Ostsin siin ükspäev olude sunnil kaks. Viiking üle ühe ei söönud, nii et teine läks sügavkülma järgmist nädalat ootama. Ben maiustamasMillega magusaisu leevendada? Nagu ma mainisin, midagi mul ikka vaja on. Imetamine võtab ka energiat. Elu saatis hea idee, lugesin mina Miiu elulugusid ja mis ma näen, neil nii pöörfi maius laual: blenderatud külmutatud banaanid maapähklivõi ja muude lisadega. Ja nii mu näpp (saatanale) läks. Praeguseks olen seda jätsi mitu-mitu korda söönud (4päevaga purk maapähklivõid🙈) Benilegi andnud ning välja on kujunenud raske sõltuvus😫 Enne jäätisemaaniat ja ka selle ajal sõin ohtralt datleid. Hiinaka lettidele ilmusid värsked isendid, mitte need kuivad ja krimpsus, mis muidu laialt levinud. Selge on see, et minuga töötab nulltolerants. Ma olen lihtsalt loomulik nii suur maksimalist, et mingi võtan-ruudu-shokolaadi-pärast-õhtusööki ei tööta mul IIAL. Kui hammas verel, läheb tahvel.

Lisa kommentaar