Uued asjad siin majas

Kogu see panga- ja laenusaaga on pannud mind nõnda koonerdama, nagu ei kunagi varem. Ei ole olnud meie elus tükk aega restoraniskäike, uusi riideid pole ostnud, uut iPhone’i ei ole ostnud, pole isegi reisiplaane. 

Siiski vahest, kui mu ülemus tippi jagada taipab, mida juhtub ehk 2korda kuus, on helgemad päevad. Näiteks ostsin ma täna esimesed rasedateksad. Nagu ma lugesin, teeb loode 16-18nädalal kasvuspurdi ja kahekordistub oma mõõtmetelt-kaalult. Täpselt nii ma oma kõhus tunnen. Endiselt suudan vatsa lamedaks tõmmata aga sentimeetreid on ikka juures. Osad teksad jalga ei lähe, tee mis tahad. St jalga lähevad lebolt aga lukk kinni ei lähe.


Eelmine nädal poputasin end The Body Shopi banaanišampooni ja -palsamiga. No niiiii hea lõhnaga! Nagu banaanimoosi määriks pähe. 

Viiking sai deodorandi. Mulle meeldib nii, et kui tal saab midagi otsa, siis ostan kärmelt asemele, et panen tähele ja nii 😀 

Siis muidugi BB lamamistool, mida ma veel näidanud pole:

Veel titele: onesie ja villane müts. Januse firmalt, pidid head olema:

Aa ja uusi teadmisi jagan ka. Nimelt sain ämmakalt rasedusraamatu, mida me üleeile Viikingiga lugesime ehk siis Viiking lajatas järjest, mida ma teha ei tohi alates kassi näppimisest kuni Brie juustu söömiseni. Ja nüüd pärl: aspartaamiga karastusjookide joomine on täiesti ok, kui seda just üle liitri päevas kõrist alla ei lase aga jumala eest kui sa rasedana pastöriseerimata piima jood, siis haige laps sul soolas on!!

Vot siis, saan minagi iga päevaga targemaks.

2 kommentaari “Uued asjad siin majas

  1. Ma olen tükk aega mõelnud, et miks sulle brändinimed nii tähtsad on? Kõige levinum teema su blogis su mehe kõrval on Uued Brändiriided.

    Meeldib

Lisa kommentaar