Sünnipäevanädal

Möödunud kolmapäeval jõudiski siis kätte see päev, mil meie esikpoeglaps aastaseks sai. Õigel päeval piirdusid pidustused ämma, mr. Beani ja ühe vana sugulase külaskäiguga. Suurtele (ja pildi tarbeks😁) sai tort tehtud, Benile tegin spetsiaalselt temale passivad muffineid. Magustuseks banaan ja raasuke mett. Kaunistasin maitsestamata vahukoorega. Ben HULLUS.

Üldse algas see päev pangaskäiguga, majamaakler üritas meile nimelt käru keerata ja me pidime asju joonde ajama, aga sellest eht teine kord. Kui üldse.

Sel päeval sai Ben endale esimese tulede ja viledega plastikauto. Mina sääraseid majja pole toonud, ämma soov. No mis sa ära teed? Laps muidugi õnnelik oma sõiduki üle.

Laupäeval oli pralle. Külalisi kutsusin üle 30, kohale tuli vast 20. Ja see oli täpselt paras. Toole pidime muidugi ämma juurest juurde tooma. Ja kui päikesepaistelist ilma (mis võimaldas pooltel rõdul istuda) olnud poleks, oleks kellad olnud.

Eelneva päeva öö olin küpsetamisele pühendanud, magada sain 5h. Ja see andis peopäeval tunda. Ei tahtnud mina kohalike kombel külalistele vorsti ja kokakoolat pakkuda. Sellest siis vaev. Pidulauale said:

  • Juusturullid
  • Juustu-päikedekuivatatud-tomati-rullid
  • Täidetud filosuupisted
  • Gluteenivaba quiche
  • Kaneelirullid
  • Makroonid
  • Kahed muffinid
  • Mango-passioni moussee tort

Külalised tulid jooksvalt, lahkusid eri aegadel, väga mõnus. Õudselt meeldivad sellised koosviibimised. Ütleks et enne meie pulmi neid üldse ette ei tulnudki. Lapse sünd ühendab perekondi veel enam 🙂 vaatasime, et Benile ka meeldis. Kui ta muidu mul küljes ripub, siis külalistest ümbritsetuna on kui kala vees, emand ei tule meeldegi, piima üle kolme sõõmu ei soovitud. Ja ta muidu väga tissimaias. Käib sülest sülle ja on rahul. Ainult et kahte külalist ei võtnud omaks. Põhjust ei oska öelda.. ei saa ta ju hambega mehi ometi karta?🤔

Kingiks sai:

  • Jalgratta
  • Brio mänguasju
  • Adidase tossud
  • Rahhi
  • 2 raamatut
  • Riideid

Nagu ma varem väljendanud, ei meeldi mulle laste kinkidega ülekuhjamine. Usun, et väga hull polnud, mõni saab ju 20+ pakki.

Ise me, häbitud, ei kinkinudki Benile midagi. Aga plaanin nii pool-talle-pool-endale jooksukäru soetada. Ja rattatooli oleks vaja. Ja kiirvit…

Kuskil kuueks oli plats puhas ja mina täiesti läbi, mul pole viimase aasta joosul nii unevaest ööd olnud. Pole 21 enam. Olin täiesti apaatne. Viimaks tundsin kuidas palavik kah tekkima hakkab. Vegeteerisin tugitoolis, Viiking koristas korteri.

Ütlemata meeldiv!

4 kommentaari “Sünnipäevanädal

      1. Hmm..jaa, Norrakeelsest ei saaks ilmselt aru. Kui see väga tüli ei tee, siis loeks hea meelega lähemalt sellest tordi tegemisest. Eriti huvitab mind kuidas selline sile ja läikiv välimus saavutada?
        Aga palju õnne ja toredat kasvamist pisipojale!

        Liked by 1 person

Lisa kommentaar