Varikas arvab: tatoveeringud

Mina isiklikult pole näinud ühtegi tatoveeringut, mis meeldiks mulle nii väga, et ma sooviks seda enda kehale jäädvustada ning seda enamus elust hägusena kanda.

Üksvahe oli mul küll soov meie logo (see mis meil Viikingiga abielusõrmustel on) endale tatoveerida lasta, aga kuna ma ei ole siiani kohta leidnud, siis seda vist ei tule 😀

Üldiselt on mu arvamus tatoveeringutest leebunud. Enne mõtlesin ma umbes et emale ei sobi ju…

Viikingil on 4 suurt tatoveeringut. Tõsi – kolm neist on nüüdseks ühendatud. Nagu enamused tatoveeringukandjad, soovib temagi neid veel. Abikaasa on mul alati trende ette teadnud, niisiis lasi ta kohe täisealiseks saades oma ühe käevarre täis tatoveerida. Õnnetuseks hakkas paar aastat hiljem pool skandinaaviat sama tegema. Nüüd ütleb Viiking, et kui uuesti otsustada saaks, ta seda enam ei teeks. Samas ei kahetse ka. Vähemalt on ülejäänud kehakaunistused hoopis teistsuguse tehnikaga tehtud. Täpitades, või kuidas öeldagi. Nüüd jõuan ma poindini. Ma olen aastaid Eestis käies 3D kulme tegemas käinud. Ühe konkreetse tehniku juures. Väga meeldib ta – tulemusega olen superrahul ja jutt jookseb meil ka. Kahjuks aga saan ma tema juurde harva ja pool ajast pean “kasimata” kulmudega elama. Seetõttu võtsin vastu otsuse, et teen püsimeigi. Kah omamoodi tatoveeringu 😀 Kui mehega oma pool aastat tagasi sellest juttu tegin, kostis too: “Ei tee neid! Mis siis kui ei meeldi?” Kujutate ette!? Tatoveeringusõltlane hakkab aga keelama😆 Vaatmata Viikingi vastuseisule broneerisin püsimeigiks aja, ämmal muideks rääkisin, ja ütlesin seda ka, et ta pojale idee vastukarva. Ämm vist hakkas ise ka tahtma😁 Lõpuks oligi nii, et jätsin Viikingi maale telki magama, Ben oli vanama hoole all, ise tulin linna, sain puudertehnikas kulmud näkku ja maale naastes teatasin Viikingile, mis nüüd tehtud sai. Mees naljaga: “Ma ei teagi, kas ma nüüd sind enam usaldada saan. Teed kulmud ette hoiatamata.” Mina: “Ma ütlesin, et tahan teha, aga sa ei arvanud sellest midagi ja ma otsustasin teemat edaspidi vältida.”

2 kommentaari “Varikas arvab: tatoveeringud

Lisa kommentaar