Tasuta lõunad on olemas

Ükspäev, kui me Abus olime, sattusime Beniga mu õe töökohta. Tegelikult oli minek planeeritud, sest uhke tädi tahtis kolleegidele oma õepoega tutvustada ja ma lasin sel ajal ühel väikesel filipiinlasel oma kulmud korrigeerida. Reeglid on seal paigas: mehed ja alla kolmeaastased ilusalongi lubatud polnud. 

PS! Mu sõsar ei tööta ilusalongis. Hotellis hoopis ja sellised uhkemapoolses, mitte mingis hostelilaadses.

Siis kui õel tööaeg algas, hakkas mind nälg kimbutama. Istusin lobbysse maha, Ben magas kärus, tellisin hapukapsa-feikpeekoni-võileiva ning mündikakao. Ettekandja oli mu õele teatanud, et allahindlust ei tee, kuigi viimane isegi ei küsinud.

Kogu see kombo viis keele alla. Pole midagi öelda, mainin ainult et hind oli krõbe, kokku 25€. Emiraatides on väga suur kontrast, võid keskpärasest kohast eelroa, pearoa ja joogi 9€ eest saada ja siis lähed fänsisse kohta ja saad 20€ eest ühe sandwichi. Jõudsin vaid omaette kiruda (kooner nagu ma olen), kui kohale ilmus egiptlasest manager või keegi muu tähtis, küsis, kas mulle allahindlust tehti. Ütlesin, et pole veel maksnud. Seepeale läks ta puhevile – selline asi on lubamatu, et minusuguselt (töötaja lähikondlasele) täishinda küsitakse, läks letiäärde, vist kurjutas sealsega natuke ja maksis arve! 

Jälle ulatati abikäsi. 

Tänulik. 

Lisa kommentaar

