Potijutt

B. on mul hakanud öösiti rohkem pissima. Varasemalt pole me kunagi mähkmevahetusega öösiti jamanud, aga viimased hommikud kerges loigus (tegelt on aint tudukad natuke märjad 😀 ) ärgates, on vihjanud, et nüüd võiks. Täna kell 2 ärgates eemaldasin mähkme, Viiking oli kohe üleval ja tõi vannitoast uue, aga.. ma olin nii laisk, et ei viitsinud panna, asetasin pojale rätikese alla ja jäime kõik see mees uuesti magama. Viis läbi ärgates vaatan: OHHOOO! Laps täitsa kuiv! Ütlesin Viikingile. Tema, kes mu imiku potilepanemisi veidi skeptiliselt vaatab, ütles: “Võibolla paneks ta potile?” Läksin siis lapsega vannituppa, asetasin potile (loomulikult toetasin teda) ja ei läinud kolme sekunditki, kui piss platsis.

Oijumal seda uhkust, millest ma pakatan!

Kirjutatud üle-üleeile. Või üle-üle-üleeile.

Lisa kommentaar

