End äraõigustanud ja -mitteõigustanud beebiostud

Annan aru. Esmalt asjad, mis enne lapse sündi varutud said:

Emmaljunga NXT90

Oleme mõlemad Viikingiga rahul. Näeb meie maitsemeelele kena välja, on kerge (trepist üles-alla minnes tõstan selle õhku), sanga saab reguleerida, korv mahutab kenasti mu poodlemissaake, kaasasolnud mähkmekott kõike muud. Autopagassi sisse- ja väljavõtmine käib samuti hõlpsalt. Seda ma tegelkult ise teinud pole, Viiking tarib. Ainult et vedrustust pole, aga ei oska puudust ka tunda, pole ju midagi muud proovinud. Nendin ka, et vankriosa on väiksem kui enamusel ja naguke isegi kahtlen kas 5kuune beebi talvel soojakotiga sinna mahuks. Me aga pääseme sellest, kuna ilmselt sept-okt hakkame istumisosa kasutama. Plaan on NXT90’ga kõiki meie järeltulijaid sõidutada. Adapteriga saab selle kahelapsekäruks ka teha 🙂 

Voodi.

Olgu tänatud kõrgemad jõud, et ma raha kookosmadratsile ei raisanud, B. oma voodis ju ei maga ning kui ma aega tagasi keerata saaks, ostaks ma selle alles lapse esimeseks eluaastaks. Kogub tolmu.

Turvahäll. 

Turvahäll nagu turvahäll ikka. Sai ohutustestide tuøemusi silmas pidades välja valitud. B. ei ole alati sealviibimisest vaimustuses, aga 100% kindel, et see oleks ükskõik millise hälliga nii. Adapterid käruraamile jäid meist poodi ja pole ka kunagi puudust tundnud, enamjaolt me jalamehed niikuinii.
BabyBjörni lamamistool.

Asendamatu abimees. Kuidas muidu B. mul silma peal saaks hoida kui ma süüa teen? Praeguseks on ka selgunud, et beebi eelistab seda oma Stokke toolile😒 ei ole temale probleemiks see madalal istumine, mulle on. Mänguasi BB küljes on köitma hakanud. 
Ergobaby kandekott

See on meil nüüd ALATI õue minnes kaasas, sest varem või hiljem saab pojal vankris lebamisest siiber ja teda tuleb vedada. “Käsitsi” seda 7,5kilost kaua ei jaksa. Ajal mil ma Ergobaby teiste seast välja sõelusin, ei teadnud ma muffigi brändidest nagu Liliput ja Tula. Pragu usun, et oleks viimasest kahe vahel valinud – näevad lahedamad välja.

Imetamispadi.

Esimesed nädalad olin ma veendunud, et selleta ei saa. Siis sattusin välja sööma ja kui B. tissi nõutama hakkas, pidin ilma hakkama saama. Avastasin, et nii on hõlpsamgi veel. Pärast seda seisab padi kasutuna lae all kapis.

Ripphäll.

Lapseke magab seal harva (nädalavahetusel mõni päevauni), sellegipoolest meeldib see mulle – kena sisustuselement😜. 

Medela rinnapump.

Ei ostaks ühtki teist, aga kasutust see väga ei leia. Algul piimapaisu ajal küll – isegi mitu korda päevas. Kui peaks juhtuma, et ma pojast kauem kui paar tundi eemal peaks olema, siis pumpaks mõistagi piima välja, aga praegu ei tundu miski nii tähtis, et selle nimel isegi pudelist söötmist proovida. 

Hiljem lisandunud asjadest väärib enim mainimist Dooky. Ei osanud ma sellist asja enne kärutamist tahtagi. Sõbrannalt sain. Isegi siin kliimas leiab tihti kasutust, et päike beebile silmnäkku ei siraks. Mõistagi on sama vajalikud vihmakile ja sääsevõrk – neid ma ka esimese hoobiga osta ei taibanud.

Lisa kommentaar

