B. 3 kuud

Käisime eile arstlikus kontrollis: pikkust on beebil 62,5cm ning kaalu 7305g. “Raske nagu tinatükk,” ütleks mu vanaema.

Arst mõõtis esmalt pead, see kasvab ilusti, siis asetas beebi selili ja hindas kuidas too kõristi järele vaatab. B. jutustas väga ilusti tohtriga🙂 Seejärel kõhuliasendis peahoidmise demonstreerimine, see sai võrreldes eelmise korraga paremini sooritatud, võibolla aitas beebimuusikavidin, mis talle ninaalla pandi. Uuesti selili, keeras B. end kahel korral küljele. Arst vaatas ammulisui: “Kas ta juba keerab end?” Ma: “Vahest.” Tegelt ma ei arva, see midagi ääretult erilist oleks, meil Eesti beebigrupis teisigi selliseid. Kiideti, et kiire motoorne areng. Veel oli arst rabatud, kui hästi laps maga, nii vähe öösel sööb, aga ikkagi mühinal kosub. Loomulikult on B. rinnapiimapeal ja nii see ka jääb.

Eluolu.

Jätkuvalt on meie poeg imelaps, magab pool päeva ja terve öö, süües vaid korra-kaks. Seetõttu pole ma kunagi väsinud, aitüma sulle selle eest, poju! Ärkame teinekord lausa kell 10:00 (pimendavad kardinad 😉).

Üks öö oli B.’l uus komme: momentaalselt kisada kui süüa ei anta. Niimoodi äkiliselt korraks kisada, mispeale ma üles võpatasin. Laiutab ka teine, üleeile oli end ristipidi meie keskele sättinud. Vahest olen loovutanud talle terve oma teki, ise jagan Viikingiga tema oma😄.

Kohati on olnud ka päevi, mil und napib, siis on õhtud tujukamad ja lepitakse ainult minuga. Viikingi süles kisa lahti..

Eile oli kena suveilm, panin lapsekesele esmakordselt päikesekaitsekreemi, no tõesti kõige ökomat, mis ma internetiavarustest leidsin, aga ikkagi oli kahju, sest ma polnud kunagi varem ta nahka millegagi rikkunud.

Pühapäeval sai ristimiskleidiproovis käidud. Viikingi tädi pool, kus paiknes siis kleit, milles Viiking, tema õde ning kaks nõbu omal ajal ristitud said. Algul oli mure, et äkki kleit väike, vanasti ristiti nad ju nii vara kui võimalik, muidu ei pidavat taevasse saama. Selgus, et mure oli asjata:…noh, mina jään ikka taevaväravate taha.

Pojal on uued tihedad blondid juuksed vohama hakanud. Mulle meeldib neid vastukarva siluda 😀 Mis veel uut? Panin Lapsele eile mänguasja lamamistooli külge ja ta on kergelt isegi huvitatud, kõdistamisele vastab naeratusega, peaaegu nagu naeraks, aga hääletult. Lamamistoolist veel – kui B. seal istub, siis üritab end seljatoest eemale vinnata, saab pea toolist 2cm eemale lausa 😀 eriti kui kätest kinni võtta.

Potile panen ka teda vähemalt kord päevas ning teinekord ei lähe 10sekunditki, kui piss platsis. Saab kiitustega üle külvatud.

Iseloomu jagub ka ja mulle see meeldib. Ikka peab beebi koguaeg süles saama olla ja ainult püstiasendis, kõike on vaja näha, ei ole nii, et jätan selili kuhugi lebama. Ma lausa hädas – ei tohiks tal ju näiteks istuda lasta.

Sünnipäevahommik oli natuke raskemate killast. Vist üleväsimus, aga magama ei osanud jääda. Kõhuli kätel õõtsutamine oli ainus, mis häid tulemusi andis, muidu lihtsalt nuttis. Täppe käisime ka seinal vaatamas – vähemalt miski, mis alati naeratuse me beebile näole toob 🙂 Lõpuks panin Entel-Tenteli laulud käima. Muidugi oli ka seal üks soositum lugu: Mõmmilaul, muudega säilis kõver suu.

 

2 thoughts on “B. 3 kuud

  1. Tåitsa suure inimese moodi juba nii armas poja.
    Jøudu teile edaspidiseks .
    Meie lemmik ka låbi aegade køigil mømmilaul 🙂 laulan siiani vahel Oma suurtele ka 😊
    Ilusat suve 🌞

    Liked by 1 person

Lisa kommentaar

