Merekarbid rinnahoidjasse?

Eksole ju eestlane selline looduseusku rahvas, kelle nii mõnigi komme võib muumaalase kulme kergitama panna. Värskeim näide on mul kapsalehtede näol – mr.Bean oli siiralt hämmeldanud, et me, eestlannad, need piimapaisu ajal tisside ümber lapime. Ja ega ta ainuke pole, kes siinmaal sest kombest midagi ei tea. Ainult et perevälistele ma ei hakka rääkimagi – mõeldaks ilmselt, et ma peast soe.

Eile läksime apteeki, mul oli uut niplikreemi vaja. Kõigi nende salvide ja rinnapadjakeste keskel jäi mulle midagi kummalist silma. Minu jaoks kummalist:

Tegu mingit laadi ühepoolsete merekarpidega, teisel pool on mollusk, kes kivi külge kinnitub. Tean, olen Speinis näinud. Söögiks kõlbavad kah. 

Karbikesed paigaldatakse nipleid katma. Hoiavad need niiskena ega lase kärnkoorikutel tekkida.

Olin leiust nii üllatunud, et ei suutnud seda varjata. Viiking sellest kombest varem kuulnud polnud, küll aga otsisime välja info, et karpidelt said abi juba vanad norrakad. Ma siiski ahhetasin õhtuni välja, et misasja ikkagi – merekarbid nibukateteks!?!?

Viiking: “Ma ei saa aru, miks see nii imelik tundub. Ja kapsast on okei kasutada?”

2 thoughts on “Merekarbid rinnahoidjasse?

Lisa kommentaar

